Адміністрація

Посада ПІБ Телефон
Директор Бурковська Євгенія Іванівна 2-51-51
Заступник директора з навчальної роботи Сердюк Алла Іванівна 2-51-50
Заступник директора з виховної роботи Сокол Надія Олександрівна 2-51-50
Заступник  директора з господарської роботи Кравченко Валентин Олександрович 2-51-50
Лікар загальної практики - сімейний лікар Грицик Іван Данилович 2-51-50
Головний бухгалтер Мироненко Тамара Анатоліївна 2-51-45

 

Історична довідка

   Тисячолітнє літописне місто Березна… Воно народилось як фортеця на притоках Десни. Люди цього краю пережили навалу половців, Батиївських орд, литовських і московських поневолювачів, відбивали напади кримських татар, воювали з турками, шведами, німцями.

Та протягом віків зберігали рідну мову, православну віру і національні звичаї. Місто пам’ятає себе удільним князівством, вільним військовим козацьким поселенням, воно мало свій герб, 134 роки було сотенним, потім повітовим.

   120 років носило звання заштатного, піднялось до райцентру та занепало до незначного селища міського типу. Тут живуть нащадки українських козаків, споконвічні хлібороби, майстри-ремісники, торгові люди, мужні захисники рідної землі…

    Саме в Березні в 1961 році після ліквідації Березнянського району на базі приміщення колишніх районних установ була відкрита допоміжна школа-інтернат. Через рік це будуть приміщення школи та гуртожитку № 1 Березнянської допоміжної школи-інтернату.

З 15 жовтня 1961 до школи почали прибувати діти. Вихованці школи вважали і вважають інтернат рідною домівкою, бо прибувши сюди, вони потрапляють в надійні, добрі, терплячі, лагідні руки педпрацівників закладу. «Раз добром зігріте серце вік не прохолоне» - ці Шевченкові слова знає кожен, хто працює в школі-інтернаті. Для дітей розпочалося цікаве повноцінне життя, наповнене здобуттям знань, працею, піснею і надією на краще майбутнє.

Заклад пройшов багато змін:

  • 25.10.2004 р. Березнянську допоміжну школу-інтернат було перейменовано на Березнянську загальноосвітню школу-інтернат;
  • 12.11.2009 р. назву закладу змінено на Березнянську спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І-ІІ ступенів Чернігівської обласної ради;
  • 23.03.2014 р. рішенням Чернігівської обласної ради (дев’ятнадцятої сесії шостого скликання) від школу-інтернат реорганізовано у комунальний заклад «Березнянський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради;
  • 20.07.2016 р. рішенням Чернігівської обласної ради (п’ята сесія сьомого скликання) центр переіменований у комунальний заклад «Березнянський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради.

    Реорганізація у навчально-реабілітаційний центр дала можливість не тільки здійснювати фізичну та (або) розумову корекцію, а й надавати повноцінні реабілітаційні послуги.

Про заклад

КЗ "Березнянський НРЦ" – це загальноосвітній навчальний заклад, метою діяльності якого є реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, їх інтеграція в суспільство шляхом здійснення комплексних реабілітаційних заходів,спрямованих на відновлення здоров’я, здобуття освіти відповідного рівня, розвиток та корекцію порушень.

Головними завданнями Центру є:

- забезпечення права дітей на здобуття відповідного рівня освіти відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку;

- забезпечення ранньої соціалізації та підготовки таких дітей до здобуття відповідного рівня освіти шляхом спеціально організованого освітнього процесу в комплексі з психолого-педагогічною, медичною, фізичною, соціальною реабілітацією;

- формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;

- забезпечення системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з урахуванням стану їх здоров'я, особливостей психофізичного розвитку;

- надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю;

- надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють), які виховують дітей з інвалідністю, з метою залучення їх та дітей до освітнього та реабілітаційного процесів.

Проблемне питання над яким працює педагогічний колектив Центру:

Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи при проведенні психолого-педагогічної, корекційно-розвивальної та лікувально-оздоровчої реабілітації дітей в умовах навчально-реабілітаційного центру.

Мовою навчання є державна мова

Структура Центру

- Дошкільне відділення

- Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів

- Реабілітаційне відділення

- Консультативно-навчально-методичний ресурсний центр (КНМРЦ)

Невідокремлені структурні підрозділи визначені Статутом:

- навчально-методичний підрозділ- керівник Сердюк А.І., заступник директора з навчальної роботи;

- підрозділ виховної та корекційно-розвиткової роботи - керівник Сокол Н.О., заступник директора з виховної роботи;

- господарський підрозділ - керівник Кравченко В.О., заступник директора з господарської роботи;

- реабілітаційний підрозділ - керівник Грицик І.Д., лікар загальної практики - сімейний лікар;

- бухгалтерська служба - керівник Мироненко Т.А., головний бухгалтер.

Кадрове забезпечення

- кількість педагогічних працівників - 47

- з вищою освітою - 47 педпрацівник

- з них з дефектологічною освітою - 20 педпрацівників

Педагогічний потенціал нашого Центру складає:

- кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії" – 29;

- кваліфікаційна категорія "спеціаліст І категорії" – 3;

- кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії" – 7;

- кваліфікаційна категорія "спеціаліст” – 5;

- дефектологи - 20.

Мають педагогічні звання:

- "вчитель-методист" - 3;

- "вихователь-методист" - 3;

- "старший учитель" - 8.

Нагороджені відомчими та державними нагородами - 18

з них "Відмінник освіти" - 2.

-

Контингент Центру складає - 98 вихованців (станом на 05.09.2022р.).

З них:

- дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування - 28;

- дітей з інваліністю – 60;

- дітей потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС –12;

- дітей з неповних сімей –52.

В центрі створені і діють

Консультативно-навчально-методичний ресурсний центр (КНМРЦ)

Мета: надання консультативно-методичної допомоги батькам (особам, які їх замінюють), керівникам навчальних закладів, педагогам, практичним психологам, соціальним педагогам з питань навчання, виховання та соціально-трудової реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей шкільного віку.

Центр дозвіля та соціально-побутового орієнтування

Мета: створення сприятливих умов для розвитку нахилів і здібностей дітей з особливими освітніми потребами, їх соціальної адаптації та інтеграції у суспільство. Завдання: всебічний розвиток особистості, адаптація дітей з особливими потребами до сучасних соціально-економічних умов, підготовка їх до самостійної трудової діяльності.

В осередках ЦД та СПО працюють гуртки

Кінолекторій «За здоровий спосіб життя»
Юний грибник
Юний овочівник
Гурток сучасного танцю «Шанс»
«Майстриня»
«Саду мого дивоцвіт»
"Мудрий горщик"
«Бісеринка»
«Умілі ручки»
«З комп’ютером на ТИ»
«Мистецька світлиця»
"Юний бджоляр"
«Ліпимо, в'яжемо, вишиваємо - свої руки розвиваємо»
«Майстер лобзик»
«Чарівна голочка»
«Чарівні лещата»
Спортивна секція з настільного тенісу
«ДО-МІ-СОЛЬ-КА»
«І математика – це творчість!»
«Школа безпеки»
Фотостудія «В об'єктиві»
«Пальчиковий живопис»
«Цікава англійська»
«Художня вишиванка»

Піклувальна рада

Основними завданнями якої є:

  • сприяння виконанню законодавства України щодо обов’язковості загальної середньої освіти;
  • співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання учнів у Центрі;
  • зміцнення навчально-виробничої, матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-відновлювальної та лікувально-оздоровчої бази Центру;
  • організація змістовного дозвілля та оздоровлення вихованців, педагогічних працівників;
  • вироблення рекомендацій щодо раціонального використання фонду загальноообов’язкового навчання;
  • запобігання дитячій бездоглядності;
  • сприяння працевлаштуванню випускників Центру;
  • стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів;
  • всебічне зміцнення зв’язків між родинами учнів та Центром.

Рада по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх

Мета і завдання: гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу, створення максимально сприятливих умов для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, як необхідної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків.

Формування і розвиток єдиного шкільного виховного колективу зі здоровим моральним мікрокліматом.

Забезпечення координації усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу.

Підвищення ефективності виховної роботи з учнями, здійснення адекватної до сьогоднішніх умов соціалізації дітей і підлітків, розвиток самоврядування учнівського колективу, громадської активності, самостійності, відповідальності учнів, профілактика негативних проявів серед них.

Батьківський комітет

Метою діяльності якого є: захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування, а також надання допомоги педагогічному колективу в реалізації завдань, які стоять перед Центром.

Основними завданнями є сприяння створенню умов для:

  • формування та розвитку особистості учня та його громадянської позиції;
  • становлення учнівського самоврядування;
  • виховання в учнів шанобливого ставлення до державних символів, символіки Центру;
  • формування загальнолюдської культури і моралі;
  • захисту і збереження життя і здоров’я дітей відповідно до програми «Центру сприяння здоров’ю»;
  • всебічного зміцнення зв’язків між родинами та Центром з метою встановлення єдності виховного впливу на дітей;
  • сприяння працевлаштуванню випускників Центру;
  • залучення батьківської громадськості до профорієнтації учнів, позакласної та позашкільної роботи;
  • організація роботи з розповсюдження правових знань серед батьків, підвищення їх відповідальності за навчання і виховання дітей.

Центр, маючи відповідну матеріально-технічну базу та досвідчені кадри, надає безоплатні освітні та реабілітаційні послуги:

  • лікувальний масаж
  • лікувальна фізкультура
  • фізіотерапевтичні послуги (електрофорез, інгаляції верхніх дихальних шляхів, дарсанваль, УВЧ-терапія, кварц, ампліпульс-терапія, СМТ-терапія та інші)
  • заняття з логопедом
  • заняття з практичним психологом
  • консультація педагога соціального

Дітям Березнянської ОТГ, Корюківського району, які мають статус дитини-інваліда (згідно індивідуальної програми реабілітації інваліда) або ж мають потребу в наданні послуг логопеда (згідно висновку обласного (районного) логопеда).