Дистанційне навчання у Центрі

    Освітній процес в КЗ «Березнянський НРЦ» з 11.10 2022р. по 13.11.2022р. здійснювався дистанційно. Вихованці  отримували завдання в асинхронному режимі, тобто через соцмережі із затримкою у часі, оскільки багато дітей проживає у прикордонних зонах і зв'язок з ними не постійний. Але, які б не були реалії воєнного часу, педагогічні працівники спілкувалися з дітьми та їх батьками. Працювали індивідуально, диференційовано підходили до надання домашніх завдань, давали поради щодо дотримання правил безпеки життєдіяльності в тій чи іншій місцевості, в тій чи іншій ситуації. Емоційно і психологічно підтримували вихованців. 

   Всі домашні завдання викладались на сайт закладу, а діти, які перебували вдома, отримували їх у процесі розмови по телефону, або ж через вайбер, телеграм.

   Завдання з виховної роботи мали в основному практичне спрямування, оскільки згідно календарних планів з виховної роботи у жовтні та листопаді вивчаються теми:

- ”Я” (розвиток особистості дитини): здоров’я (щоденне дотримання правил особистої гігієни; чистота та охайність як запорука здоров’я; значення раціонального рухового режиму для здоров’я; культура харчування; здорове та якісне харчування як запорука здоров’я; основні правила безпечної поведінки; вміння звертатися по допомогу.

 - ”Я і родина”(виховання особистості дитини як члена родини): обов’язки кожного члена родини; правила поведінки в сім’ї; особисті стосунки в родині; уникання конфліктів та інше.

     Діти із задоволенням розповідали про виконання своїх обов’язків у родині, про те, чого вони навчилися, що запам’ятали, питали поради у вихователів, якщо виникали суперечні питання.

    Звичайно, навчання в онлайн режимі не забезпечує тієї користі, як навчання офлайн, тому з 14.11.2022р. діти приїдуть до закладу для того, щоб в повному обсязі отримувати необхідні знання, навички та реабілітаційні послуги.